Tag: "Kocham Zimę"

Hej moje kochane.
Święta coraz bliżej a ja nie mam jeszcze kupionych wszystkich prezentów. Brawa dla mnie.
Ale nie o tym będzie dzisiaj. Dzisiaj odpowiem na tag świąteczny. Nie przedłużając zaczynamy.

1. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?
Zaskoczę was nie będzie to Kevin sam w domu. Lubię go obejrzeć ale bez rewelacji. Tak naprawdę nie mam ulubionego filmu świątecznego. Lubię oglądać bajki świąteczne. Niestety jestem jeszcze w środku dzieckiem, ale nie uważam żeby to było coś złego.
2. Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor?
Pomarańczowy.

3. Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie czy stroisz się na te okazję?
Wiecie co ja nie jestem osobą która lubi się stroić przed lustrem ale w święta stroję się żeby jak najlepiej wypaść przed rodziną.

4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta to co by to było i dla kogo?
Nie umiem wybrać dla kogo. Na pewno kupiłabym coś co podobałoby się wszystkim.

5.  Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny czy w poranek?
W Wieczór Wigilijny dlatego że my dajemy sobie prezenty po kolacji ja prezenty odkładam a jak pojadą goście to je otwieram. Nie potrafię doczekać do rana. Jestem nadal dzieckiem:)

6.  Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników?
Niestety nie

7.  Co lubisz robić w przerwie świątecznej?
Być z rodziną to jest dla mnie istotą  tych świąt.

8.  Czy masz jakieś świąteczne życzenia?
Oj dużo. Jednym z  życzeń jest nowy aparat.

9.  Ulubiony świąteczny zapach.
Na pewno zapachy korzenne zapach pomarańczy itp.

10.Ulubiona świąteczna piosenka.
Feel Gdy jest wigilia, Feel Lulajże Jezuniu, Cicha Noc, Pete Masitti ft. Michael Verzi Best Suprise, Chcę z Tobą spędzić święta Majka Jeżowska i DeMono.


I to były już wszystkie pytania. Mam nadzieję że ten tag wam się spodobał i że zrobicie go u siebie na blogu.
Pozdrawiam Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz