50 faktów o mnie

Hej moje kochane
Dziś przychodzę do was z długim postem a mianowicie tak jak już widzicie po tytule 50 faktów o mnie. Taki post się pojawił dawno temu, ale uznałam że watro go odnawiać co jakiś czas żebyście wiedzieli o mnie co raz więcej. Teraz mam nadzieję że posty na blogu będą się pojawiały częściej bo ja mam już wolne. Co prawda my mamy wolne od 20, ale jak wszyscy słyszeli na zajęciach jak kaszle to nauczyciel wygonił mnie do domu i mam nie przychodzić dla mojego dobra aż do świąt na zajęcia. Nie zdarzyło by się tak gdybym nie była głupia. Monisia jak to Monisia chodziła z zaawansowanym zapalenie płuc na zajęcia także brawa dla mnie.  Ja popijam herbatkę i piszę dla was teraz  coś o sobie. ( Wam też zalecam wam mieć coś do picia bo będzie długo)  Zaczynamy.
1. Mam na i imię Monika, ale to chyba wiecie.
2.Mam też drugie imię. Moje drugie imię to Karolina.
3. Jestem osobą która wszystko przeżywa i to odbija się na moim zdrowiu.
4.Kocham robić zdjęcia.
5. Mam 173 cm. wzrostu
6.  Kocham gotować
7. Nie mogę jeść rzeczy które zawierają miód, pietruszkę, koperek, ananas i kokos.
8. Nie znoszę zapachu koperku pietruszki kokosa mandarynek i pomarańczy z tym że pomarańcze i mandarynki lubię jeść a pozostałych rzeczy nie tknę.
9. Bardzo ciężko mi się zużywa balsamy do ciała perfumy kremy do twarzy, ale pracuję nad tym.
10.  Od urodzenia mam skrzywiony kręgosłup choruję na astmę oskrzelową  alergię i wiele innych.
11. Cierpię na zespół napięcia przedmiesiączkowego i ból jest na tyle silny że bardzo często kończy się to wymiotami itp.
12. Kocham pisać dla was posty.
13. Noszę okulary.
14. Mam 3 letniego psa Miśka
15. Kocham muzykę reggae a w szczególności lubię takich piosenkarzy jak Kamil Bednarek i Mesajah.
16.  Kocham czytać blogi książki itp. o tematyce zdrowego odżywiania zdrowia żywności itp.
17. Bardzo bym chciała zobaczyć film ''Mój biegun''
18. Nie jestem asertywna.
19. Nigdy w życiu nie paliłam papierosów i nie piłam alkoholu. Po prostu mnie to tego nie ciągnie.
20.  Na razie nie mogę postawić sobie choinki bo przepaliły mi się lampki.
21.  Marzę o mieszkaniu nad morzem. Co prawda mam 20 km. do morza ale bardzo rzadko tam bywam:(
22. Mam telefon jak ja to nazywam delfina czyli samsung delphi b3410.
23. Jestem bardzo chorowita i często łapie infekcję.
24. Marzę o pójściu na koncert Kamila Bednarka.
25. Kocham męskie perfumy.


 26. Lubię myć okna i sprzątać, ale muszę mieć humor.
27. Kiedyś nie lubiłam swojego imienia a teraz się do niego przekonuje
28.  Mam oczy niebieskie, życie królewskie jak to mówią. Niestety moje życie nie jest usłane różami.
29.  Mam talent do zapamiętywania tekstów piosenek w całości.
30.  Mam bardzo długą i skomplikowaną historię rodzinną.
31.  Mam 3 braci i jestem najmłodsza.
32. Bardzo kocham moją rodzinę i rodzeństwo.
33.  Kocham śpiewać.
34.  Bardzo dużo ludzi mnie w życiu skrzywdziło a mimo to nie którym wybaczam chociaż nie powinnam.
35.  Potrawami z dzieciństwa jakie pamiętam i chętnie jadam to zupa mleczna chińszczyzna gołąbki na stołówce w podstawówce i w gimnazjum ryż z mlekiem cukrem i cynamonem.
36. Nie jem śniadań ani obiadów jem dopiero o godzinie 15 jak wracam do domu. Wiem że to jest nie zdrowo i naprawdę walczę z tym nawykiem.
37.  Kocham jesiennie i zimowe wieczory.
38.  Nie za bardzo lubię wiosnę i lato przez to że jestem alergikiem i ten okres kojarzy mi się z katarami infekcjami itp.
39. Założyłam fanpage na facebooku ale prowadzenie jego bardzo ciężko mi idzie.
40 Bardzo mnie drażni jak ktoś nie poprawnie mówi.
41. Pierwsza rzecz na jaką zwracam uwagę u obcych są włosy i twarz.
42. Przez całą podstawówkę i 2 klasy gimnazjum obgryzałam paznokcie. Teraz już tego nie robię. Przynajmniej się staram.
43.  Kocham piec ciasta ciasteczka muffiny itp.
44.  Obsesyjnie sprawdzam na blogu czy nie przyszedł jakiś nowy komentarz.
45.  Jestem wegetarianką.
46. Mam problemy z trądzikiem.
47. Mam mocne i gęste brwi oraz rzęsy.
48.  Mam przetłuszczające się włosy.
49. Mam dobre kontakty z nauczycielami
50.  Kocham oglądać filmiki na YT a w szczególności te pt. co jest w mojej torebce i mojej sposoby na naukę.

I to już by było na tyle faktów o mnie w tym poście. Dajcie znać czy mam jeszcze kiedyś powtarzać tego typu posty.
Jeśli będę miała siłę i produkty to zrobię ciasteczka korzenne i oczywiście dam wam przepis.
Pozdrawiam was gorąco Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz