Przyprawy i sposoby które nas rozgrzeją

Hej moje kochane
Wiem że dawno  mnie nie było, ale mam sesję. No niestety takie życie. Jeśli macie sposoby na naukę to piszcie w komentarzach. Ale nie o tym dzisiaj. Dzisiaj jak się rozgrzać.
Co możemy dodać do np. do herbaty i co pić żeby się rozgrzać.


Na pewno rozgrzeją Was wszelkiego rodzaju herbaty. Do nich możemy dodać np. pomarańcze cytrynę, limonkę itp.




Imbir dzięki swojej ostrości genialnie rozgrzewa organizm 




Kakao  zawiera flawonoidy magnez itd. Rozgrzewa między innymi dlatego że jest zbliżone smakiem do czekolady. Ale uwaga mi chodzi o kakao ciemne a nie dla dzieci.



Cynamon zawdzięcza swoje działanie rozgrzewające m.in dzięki olejkom eterycznym.

* Zdjęcia pochodzą z google grafika

Mam nadzieję że skorzystacie z moich sposobów i rad.

Pozdrawiam Monika








1 komentarz: